Makkelijke en snelle maaltijden die binnen 30 minuten op tafel staan. Wie wil dat nou niet? Na een dag vol werk en bezigheden wil je soms niet al te moeilijk doen in de keuken. De uitdaging ligt dan wel in hoe gezond en voedzaam je iets kookt. Brenda Hoff heeft met haar nieuwe kookboek Makkelijk & Snel hiervoor de oplossing! Brenda inspireert met haar blog Brenda kookt veel lezers en breidt dit nu uit met haar kookboek. Koken hoeft niet moeilijk te zijn en kan juist een fijne afwisseling zijn van het uren achter de laptop zitten.

Lekker, vers & makkelijk
Makkelijk & Snel bevat maar liefst 60 makkelijke recepten die binnen max. 30 minuten klaar zijn. Het zijn gevarieerde recepten waar voor iedereen wel wat lekkers bij zit, zodat je altijd wat smakelijks op tafel kunt zetten. Het kookboek bevat naast vegetarische recepten ook vlees- en visgerechten waar je eventueel een dagje mee kan afwisselen. Of je tovert het gerecht natuurlijk om in een vegetarische variant! Je kan wel stellen dat zodra je het boek openslaat het water je in de mond loopt. Alle recepten zien er echt heerlijk uit waardoor ik in ieder geval niet kan wachten om een recept uit te proberen!

Wat kan je verwachten in Makkelijk & Snel? Het kookboek bestaat uit acht hoofdstukken die beginnen met enkele tips voor de start van een kooksessie. Daarna volgen recepten van vullende maaltijdsalades en eenpansgerechten. Niet overbodig om te weten is dat er complete maaltijden uit de oven en ovenschotels in het boek zijn terug te vinden. Ideaal om voor meerdere mensen te koken! Als kers op de taart heeft Brenda een hoofdstuk geëerd aan spektakels op tafel. Dat komt goed van pas als je een keertje wil uitpakken en als het weer kan meerdere mensen op bezoek krijgt. Om de maaltijd nog iets meer uit te breiden, is er nog een hoofdstuk gericht op dips en sauzen om zo het feestje compleet te maken. Als afsluiter van het avondeten mag een heerlijk nagerecht niet ontbreken en deze dessert recepten zijn net zoals de rest makkelijk en snel!

Makkelijk & Snel is een ware aanvulling in je keukenkastje! Zeker voor de beginnende koks is dit een uitkomst om de eerste stappen te zetten in de keuken. Als je bij jou thuis verschillende soorten eters hebt dan kan je met deze recepten diverse en gezonde maaltijden neerzetten met voor ieder wat wils!

Ben jij benieuwd geworden naar Het Makkelijk & Snel kookboek? Of heb jij dit boek al in huis? Laat het ons weten in een reactie, op Instagram of Facebook. Wij zijn benieuwd!

Makkelijk & Snel
Brenda Hoff