Officieel is het nog winter, maar deze week voelt het even alsof de lente al is begonnen. Met temperaturen die oplopen tot maar liefst 19 graden krijgen we een heerlijk voorproefje van het nieuwe seizoen. Dat smaakt naar meer! En deze frisse oat-drink past perfect bij dat eerste vleugje lente.
Waarschijnlijk breng je elke vrije minuut buiten door deze week. Toch even achter je laptop? Ook dan kun je het lentegevoel vasthouden. Met deze verfrissende Yuzu White Choc Mocha, gemaakt met havermelk van Oatly, haal je een beetje zon naar binnen. Maak je hem mee?
Ingrediënten
Voor
personen
Ingrediënten
Zo maak je het:
Stap 1
Zet een dubbele espresso bovenop de witte chocolade flakes (of siroop indien gebruikt).
Stap 2
Voeg yuzu-sap toe en roer om de witte chocolade te smelten.
Stap 3
Giet het mengsel in een glas gevuld met ijs.
Stap 4
Werk het af met Oatly Barista Edition. Geniet ervan!
Heb jij dit drankje geprobeerd?
Laat het ons weten in een reactie, op Facebook of op Instagram. We zijn benieuwd!
Dit recept is met dank aan Oatly en We Are The Romans.
Lees ook
- 02 May 2026
Duurzamer op vakantie? Jong en oud maken daarin heel andere keuzes
Voor veel Nederlanders wordt duurzamer reizen steeds belangrijker
- Karlijn Swaen
- 25 November 2025
Volg nu het WhatsApp-kanaal van De Hippe Vegetariër!
Heb jij soms geen tijd om dagelijks alle blogs, social posts en recepten bij te houden
- Redactie
- 04 May 2026
Aziatische wok met Bimi® broccoli, paksoi en mango
Ken jij Bimi® broccoli al
- Isabel Boerdam
0 Reacties
Een reactie geven
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met een *.