Eetpatroon

Een eetpatroon vinden dat bij <em>jou</em> past. Dat is het allerbelangrijkste als je lekker in je vel wilt zitten en fit en en energiek door het leven wilt gaan. Dit is voor iedereen verschillend. Wat voor het ene lichaam werkt, kan voor het andere lichaam helemaal niet het gewenste effect hebben. Zo eet Isabel graag de nodige koolhydraten, in de vorm van bruine rijst, volkorenbrood of pseudogranen, omdat die haar de energie geven die ze elke dag nodig heeft. Toch zijn er genoeg mensen die hiervan een opgeblazen gevoel krijgen of snel aankomen. Daarom brengen we in deze rubriek op inhoudelijke en praktische wijze verschillende eetpatronen aan het licht. Bij ieder eetpatroon vind je informatie over de achterliggende filosofie, de kernwaarden van het eetpatroon: wat eet je wel en wat eet je niet en waarom, en tot slot praktische adviezen en recepten om het te integreren in je dagelijks leven. Zo kan je je inlezen en experimenteren. Als je de moeite neemt om het eetpatroon 30 dagen te volgen, dan zul je zien dat het je eerst moeite kost, ergernis en stress oplevert, maar dat je gedurende de maand je draai zult vinden en je eigen manier om het in te passen in je leven. Tot slot heeft ook je metabolisme deze tijd nodig om je oude eetpatroon uit het systeem te krijgen en het nieuwe te omarmen, dus na 30 dagen kan je oordelen of het het gewenste effect oplevert. We wensen je heel veel succes en zijn er voor je om je te inspireren en te helpen waar nodig!

1 Pagina 2 van 8 8